COVID-19. Mesures de Seguretat per accedir a L’Auditori de Barcelona. MÉS INFO

Enrere

Nou servei d'atenció presencial per a dubtes i consultes a l'entrada de la Sala 1 Pau Casals

Nou servei d'atenció presencial per a dubtes i consultes a l'entrada de la Sala 1 Pau Casals

L’Auditori de Barcelona habilita un espai d’atenció al client presencial, seguint les recomanacions de les autoritat sanitàries, a l’entrada de la Sala 1 Pau Casals.

L’horari per a les consultes presencials és de dilluns a divendres de 9:30 h a 14 h i de 15 h a 19 h. Aquesta opció se suma a l’atenció telefònica habitual a través del 93 247 93 00 i per correu electrònic a abonaments@auditori.cat.

Actualment es poden renovar abonaments i reservar-ne de nous però no es cobraran fins que no es resolguin les mesures concretes per a la celebració de concerts en directe.

Totes les gestions es poden fer a través d’aquest espai de la pàgina web. De moment no estan disponibles les entrades soltes, les tarifes planes joves, els abonaments familiars ni els abonaments a la carta que es posaran a la venda en una segona fase.